d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Itä-suomalaiset On Suomen Köyhimpiä > Hehehe
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 17 2012 12:22pm
"Eniten lahjoihin aiotaan kuluttaa pääkaupunkiseudun ulkopuolisessa Etelä-Suomessa, 410 euroa, ja vähiten Itä-Suomessa, 260 euroa.

Koristeluun, ruokaan ja muihin joulun kuluihin käytetään sen sijaan eniten rahaa Pohjois-Suomessa, 310 euroa ja vähiten idässä, 170 euroa henkilöä kohden."

Eikö täällä oo aika paljon porukkaa itä-suomesta? Oletteko köyhiä?

This post was edited by Pomppeli on Dec 17 2012 12:23pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 17 2012 12:26pm
ehkä idäs on tajuttu että lahjaa ei tarvitse päättää hinnan mukaan? ite en aatellu joulua ees erikoisemmin viettää, lähen vaan faijalle saunomaan.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 17 2012 12:29pm
Quote (hartwall @ 17 Dec 2012 21:26)
ehkä idäs on tajuttu että lahjaa ei tarvitse päättää hinnan mukaan?


hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 17 2012 12:30pm
Quote (hartwall @ Dec 17 2012 08:26pm)
ehkä idäs on tajuttu että lahjaa ei tarvitse päättää hinnan mukaan? ite en aatellu joulua ees erikoisemmin viettää, lähen vaan faijalle saunomaan.



Ehkä. Itä-suomessa ymmärretään, että tyttöystävälle voi lahjaksi rakentaa itse puusta vaikka keittiövälineet, toisin kuin täällä etelässä, jossa ostetaan säälittäviä kultakoruja yms.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 17 2012 01:09pm
oon köyhä
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Dec 17 2012 01:11pm
tutkimuksen mukaan myös sisäsiittoisinta kansaa koko muuailmassa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 17 2012 01:26pm
ei khyl yllätä tippaakaan
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Dec 17 2012 02:08pm
Tajunneet pitää rahat itsellään...
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 17 2012 02:18pm
Quote (Pomppeli @ 17 Dec 2012 20:30)
Ehkä. Itä-suomessa ymmärretään, että tyttöystävälle voi lahjaksi rakentaa itse puusta vaikka keittiövälineet, toisin kuin täällä etelässä, jossa ostetaan säälittäviä kultakoruja yms.


lol, ei sinne keittiöön rihkamaa tarvita
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 17 2012 02:44pm
En osta kenellekkään lahjoja.

:evil:
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll