d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt On > Netti
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 09:24am
Kävin avaamassa 100M valokuitu + Elisa viihde paketti = 39,90/kk. Sijainti Joensuu. Aukee viikossa
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 14 2012 09:29am
pitäis itekki nostaa vähä uppikaistaa ni pystyis striimaamaa
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 09:33am
Quote (hartwall @ 14 Dec 2012 18:29)
pitäis itekki nostaa vähä uppikaistaa ni pystyis striimaamaa


Toi minkä otin on omasta mielestä aika halpa nopeutee nähe. Mut saatavuus ei oo kaikkialla:( Ei voinu sopalle joululahjaks ostaa samaa:(
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 14 2012 10:00am
Mjea, itel welholta valokuitu satasella =19,90€ : D

Oli jo aikaki, pari vuotta maksoin jostai 40m jtn 39,90€
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 14 2012 10:04am
PITI ITE KANS AVATA 110/10 KAAPELI 25 EGEE.... MUT EN SIT JAKSANU LOPPUVIIMEKS KO OIS TAAS SAANU PELAT SOPIMUSTE KANS JA ENPÄ JUUR TARTTE MITÄÄ TOLKUTONT NETTIÄ
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 10:57am
joo 8/1 vielä vuoden ajan 27 euroo kuussa. sit se onki jotai 40 kuussa
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 14 2012 11:01am
NETTI EI TOIMI !! NETTI NETTINETTINETTINETTINETTINETTI
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 14 2012 11:46am
Mokkula ftw !
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 14 2012 12:16pm
gz

Itellä ollu tollanen jo pari vuotta.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 14 2012 01:00pm
Luulin että koko Suomessa olis jo toi valokuituverkko vedetty aikalailla kaikkiin kämppiin.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll