d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lvl > Up
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2012 11:37am
eilen tuli vuasia täyteen. Juhlinu oon kyllä perjantaista asti.
Mites teillä muilla menee?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 11 2012 11:43am
paska topic
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 11 2012 11:46am
Aika säälittävää että joutuu omista synttäreistä tekee langan.
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2012 11:47am
Quote (OjjiLol @ 11 Dec 2012 19:43)
paska topic


kiitti, kyä määkin sua rakastan.
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 11 2012 11:49am
GZ!
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2012 11:50am
Quote (CeePee @ 11 Dec 2012 19:46)
Aika säälittävää että joutuu omista synttäreistä tekee langan.


no, ei sitä muuten tiedettäs
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 11 2012 12:05pm
Quote (olmi @ 11 Dec 2012 20:50)
no, ei sitä muuten tiedettäs


No... Mitä sitten? :D

Onnea nyt kuitenkin.
Member
Posts: 27,328
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,678.00
Dec 11 2012 01:04pm
jäbä on joku 30
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Dec 11 2012 01:05pm
onnea =)

This post was edited by Grandy on Dec 11 2012 01:05pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 11 2012 01:28pm
onneks olkoon

Quote (CeePee @ 11 Dec 2012 20:46)
Aika säälittävää että joutuu omista synttäreistä tekee langan.

vaikee ottaa se +1 kitisemättä
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll