d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 9-0
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 9 2012 09:44am
:banana:
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Dec 9 2012 09:52am
no mitä vittua nyt taas
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 9 2012 09:57am
??
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 9 2012 09:58am
jaa
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Dec 9 2012 09:58am
homot huutelee taas naapurista kikkeli pystyssä, kun voitti vissii Suomen säbässä
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Dec 9 2012 10:03am
Quote (Mutu @ 9 Dec 2012 18:58)
homot huutelee taas naapurista kikkeli pystyssä, kun voitti vissii Suomen säbässä


pitihä se arvata että tää topici tekijä on joku svenska boy :D

hopee on häpee ku tollee turpaa ottaa :(

This post was edited by Affii on Dec 9 2012 10:03am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 9 2012 10:04am
Quote (Affii @ Dec 9 2012 06:03pm)
pitihä se arvata että tää topici tekijä on joku svenska boy :D

hopee on häpee ku tollee turpaa ottaa :(



ei oo häpee ku on turha laji
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Dec 9 2012 10:06am
Quote (Pomppeli @ 9 Dec 2012 19:04)
ei oo häpee ku on turha laji


joo en mää erityisemmi säbää seuraa mut hauska laji ite pelata

toiseksee siel ruotti möylää täl hetkel finaalis 9-1 niin melkonen häpee se o :cry:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 9 2012 10:08am
Quote (Affii @ Dec 9 2012 06:06pm)
joo en mää erityisemmi säbää seuraa mut hauska laji ite pelata

toiseksee siel ruotti möylää täl hetkel finaalis 9-1 niin melkonen häpee se o :cry:



hauska pelailla mutta liian iso merkitys tuurilla tossa lajissa. Monet maalit menee silleen että puolesta kentästä roiskastaan johonki ja se kimpoilee maaliin.

Ei tule ikinä olemaan olympialaji.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 9 2012 10:12am
Quote (Affii @ Dec 9 2012 07:06pm)
joo en mää erityisemmi säbää seuraa mut hauska laji ite pelata

toiseksee siel ruotti möylää täl hetkel finaalis 9-1 niin melkonen häpee se o :cry:


3erä: 1min 12sec pelattu ja peli 9-3 :) kyl suomi viel nousee :D
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll