Quote (kyny91 @ Dec 7 2012 06:43pm)
eipä mittää ihmeellistä, dota vituttaa kun omat on aina ihan vitun paskoja, diabloo ei jaksa
pelaa 
Koulu hommia tarttis tehä, maanantaina ois matikan tentti.
Mitäs ite?
tulin tost remppaast ja saunoin ja kaljottelen...