d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Faces > Huhuu
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,889
Joined: Mar 19 2005
Gold: 805.26
Dec 5 2012 07:10am
ketkä pelaa tota zyngapokeria faces?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 5 2012 07:52am
ei kukaan sulle oo kolikoita myymässä vs fg
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 5 2012 07:53am
ei kiits
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 5 2012 08:03am
KUKA YLEENSÄKKÄ JAKSAA KÄYTTÄÄ KOKO FACEE?
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 5 2012 09:35am
Quote (KUF @ 5 Dec 2012 17:03)
KUKA YLEENSÄKKÄ JAKSAA KÄYTTÄÄ KOKO FACEE?


Aika monet kuulemma käyttää. Oon kuullu jopa et enemmistö? :O
Member
Posts: 10,889
Joined: Mar 19 2005
Gold: 805.26
Dec 6 2012 03:24am
Quote (HardyTarget @ 5 Dec 2012 16:53)
ei kiits


Se on mukavaa pikku kaljoissa näpytellä aikansa kuluksi
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Dec 7 2012 04:44pm
juu, pelailen...
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll