d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Tiedustelu
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 29 2012 11:49am
PALJONKOS ALKAA OLEMAA PELITUNTEJA JA ACHIEVEMENT PISTEITÄ PORUKALLA?

ACH ---> 3740 POJOO

BABA ---> 295

DH ---> 111

MUNKKI ---> 2

WD ---> 171

WIZI ---> 20

TOS OIS MEIKÄ STATIT :)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 29 2012 11:50am
3800 achit

94baba
2h dh
44 monk
14wd
235 wiz
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 29 2012 12:02pm
alta 10 tuntii pelattu tota paskaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 29 2012 12:07pm
Quote (OjjiLol @ 29 Nov 2012 21:02)
alta 10 tuntii pelattu tota paskaa


:rofl:
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 29 2012 12:20pm
Quote (OjjiLol @ 29 Nov 2012 21:02)
alta 10 tuntii pelattu tota paskaa


itel semmoi alta tunti
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Nov 29 2012 01:50pm
Achipojot: 4500 + 10 Feat of Strengthiä (wowi ce puuttuu, en osta ennen ku saa 5e tai halvemmalla)

Barb: 756h
DH: 192h
Monk: 63h
WD: 198h
Wiz: 105h
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Nov 29 2012 01:54pm
dh lvl 36 -- 4h
monk lvl 17 -- 3h
barb lvl 60 (33) -- 129h
wiz lvl 60 (13) -- 152h
wd [hc] lvl 9 -- 1h

achi pojot = 3080 <-- näitä en oo jaksanu värkkää
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Nov 29 2012 01:58pm
Pitikö tehä kokonaa uus topic et voit egoo jollai turhilla pisteilläs :D? Tos ois ollu toi yleine D3 iha vieres
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 29 2012 02:03pm
Quote (miki9009 @ 29 Nov 2012 22:58)
Pitikö tehä kokonaa uus topic et voit egoo jollai turhilla pisteilläs :D? Tos ois ollu toi yleine D3 iha vieres


MITÄ SÄ HELVETTIÄ SÄ NY SÖNKKÄÄT?

MITÄ SITTE JOS TOS O TOINE THREADI?

TOISEST MENEE SE KYSYMYS JO SEURAAVALLA SIVULLA OHITTE NI NIITÄ KUKAA JAKSA ALKAA SELAA TAKASPÄIN ET MITÄ SIELLÄ ON....

JA SITÄPAITSI MUL O EES MITÄÄ EGOILEMIST TOS OMAS D3 PELAAMISES....

ET PAINU SINÄ VITTUUN TÄÄLTÄ.... :angry:
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 29 2012 02:49pm
BABA -> 152h 32min
DH -> 189h 42min
WD -> 38h 0min
WIZ -> 1h 32min
MONK -> 158h 26min

ACHI POINTS 2810 :D
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll