d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Pvp Thrööd
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold: 586.00
Nov 23 2012 05:57pm
En tiiä onko tää tullu täällä erikseen esille joten tulkoot nyt...
Mä en oo ikinä ymmärtäny pvm (enkä varsinkaan hc pvm) touhuja.

Kärjistetysti oletan että on muutamia ihmistyyppejä
-Pelaa kaiken vapaa-aikansa (sitä samaa vitun) peliä -> wtf pvm 24/7 wtf again?
-Kaikkea tältä väliltä
-Pelailee muutaman mf rundin kun siltä tuntuu -> d3 sopii siihen ihan hyvin ( saa pausen ettei nv:t lähe kun afk)


Peli ei tosiaan palvele tuota ensimmäistä ryhmää jolla ois aikaa ja tarmoa kyntää tätä paskaa vitusti liikaa, kun taas osa ihmisistä on ihan tyytyväisiä tähän.
Sais pikkuhiljaa tulla toi pvp ja toivottavasti herättäis koko pelin uuteen henkeen. En tiedä mitä jengi odotti tältä peliltä ilman pvp mutta omalta kohdalta oon ollu iha tyytyväinen siihen pvm sisältöön mikä itteeni kiinnostaa.
Ainoo pettymys on toi pvp julkasun hitaus. Ja alkaa olla oikeesti hidasta. Sai tota peliäkin sen 10v ootella.


Ei ollu tarkotus tehdä mitää uutta valitusthreadia vaan aloittakaamme tästä vaikka d3 pvp keskustelu tms.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 23 2012 06:57pm
No sä sentäs jaksoit tehä topicin odottelust, itel meni hermot ja myin koko pelin.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 23 2012 06:57pm
pyhi persees
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 23 2012 07:46pm
en tiiä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 24 2012 12:16am
Quote (KokkiIII @ Nov 24 2012 01:57am)
Ainoo pettymys on toi pvp julkasun hitaus.


Suurin pettymys ehkä toi siloposkisuus, ei oo vaan yhtään semmosta kolkkoa kivaa tunnelmaa.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 24 2012 01:41am
Toivottavasti kestääkin ihan vitun kauan ton tuleminen ja kehittäis sen tilalle jotakin muuta kivaa sisältöä koko peliin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 24 2012 02:59am
diablot on pvm peleiks tarkotettu
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 24 2012 03:06am
Quote (Rzi @ 24 Nov 2012 10:59)
diablot on pvm peleiks tarkotettu


suht pitkälti. Voi mennä aika pitkään et saadaan classit ees pvm:mäs jonkinlaiseen balanceen.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 24 2012 04:15am
Ne sano jo ennen julkaisua, että pvp tähdätään patchiin 1.1. Ja nyt ollaan 1.0.5 ja yli puol vuotta menny pelin tulosta.

Tosiaan se pvm ja peli yleensäkkin parempaan kuntoon. Paljon ollaan menty parempaankin suuntaan, mutta paljon on vielä-
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Nov 24 2012 04:38am
Ite ei vielä jaksa turhia sumplia kun ei tiedä pvp:stä yhtään mitään.
Saati sitten miten tää peli vielä muuttuu.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll