d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ennakkotilaukset > Blah
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Nov 23 2012 03:45pm
Miks ennakkotilauksia ei priorisoida enemmän?

Ymmärrän, että ennakkotilaajien voidaan antaa odottaa viikon, koska he ovat jo maksaneet/valmiita maksamaan, kun kaupassa käyviltä saa vielä lisätuloja.

Tilasin tietenki ton lumia 920 verkkokaupast ja ne kirjottelee tuol murobbs osios sitä, että ne vast ens viikol saa niitä lisää "jonkun verran". Mut kumminki ne myi niitä julkasupäivänä ja antaa meidän ennakkotilaajien odottaa viikon-kaks. Ei oo nyt hyvä tää systeemi täällä.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Nov 23 2012 04:08pm
First world problems
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Nov 23 2012 04:55pm
Koska paskaa tilaamalla, saa paskaa palvelua.
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold: 586.00
Nov 23 2012 05:30pm
vittumaistahan toi on jos ennakkotilaajat joutuu venaamaan, toisaalt se vitun ruma nörtti ku seisoo siel jonos monta tuntii osottaa kans tiettyä asennetta
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 24 2012 01:43am
Ohan toi pepusta... Entäs sitten kun ennakkotilaa jotakin ja sitten saakin tuotteen vasta viikon tai kahden päästä julkaisupäivästä vain sen takia, että ne ei oo postittanu niitä eteenpäin tai on postittanut surkeimmalla postituksella?
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Nov 26 2012 02:05am
Quote (Mutu @ 24 Nov 2012 10:43)
Ohan toi pepusta... Entäs sitten kun ennakkotilaa jotakin ja sitten saakin tuotteen vasta viikon tai kahden päästä julkaisupäivästä vain sen takia, että ne ei oo postittanu niitä eteenpäin tai on postittanut  surkeimmalla postituksella?


Sekin on perseestä.

Luin myös et microsoft sai kuullemma viime tipas ohjelmiston valmis ja sen takia käytännös koko maapallol on lumiat kaupoist loppu. Awesome.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 26 2012 03:38am
Quote (Ugheli @ 26 Nov 2012 11:05)
Sekin on perseestä.

Luin myös et microsoft sai kuullemma viime tipas ohjelmiston valmis ja sen takia käytännös koko maapallol on lumiat kaupoist loppu. Awesome.


NOKIAN FUCKTORILTAKI? q:O
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 26 2012 03:39am
Quote (Matroskin @ 24 Nov 2012 00:08)
First world problems


+1...
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 26 2012 06:12am
Ainakin nyt tiedät, että minkä kaupan kautta ei tarvitse ennakkotilata yhtikäs mitään. Muutamat levyt tilaillu ennakkoon viime aikoina. Hyvin sutjakkaasti ovat tulleet perille.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 26 2012 06:39am
Quote (Mutu @ 24 Nov 2012 10:43)
Ohan toi pepusta... Entäs sitten kun ennakkotilaa jotakin ja sitten saakin tuotteen vasta viikon tai kahden päästä julkaisupäivästä vain sen takia, että ne ei oo postittanu niitä eteenpäin tai on postittanut  surkeimmalla postituksella?

soitat sinne, perut tilauksen koska rikkonut toimitusehtoja, ilmaiset hyvin selvästi ettet enään tule tarvitsemaan kyseisen puodin palveluksia vastaisuudessa

haet kaupunkisi pelikaupasta pelin, jonka perään kuolasit
profit

This post was edited by Napi on Nov 26 2012 06:39am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll