Pelaako kukaan tätä kyseistä peliä?
Olis meinaan hienoa saada isompi porukka kasaan ja mennä squadina niinkun pelissä tarkotus.
Siinä on vähän videoo aiheesta, jos vaa FPS kiinnostaa niin kannattaa koittaa, pelihän siis tosiaan on ilmanen ja steamistä saa ladattua. Julkastiin tossa 20.11 ettei ole edes mikään kovin vanha vielä, betassa oli jonkun aikaa, en ees tiiä kuin kauan.
Isoja mappeja/servuja, max 2000 pelaajaa. 3 puolta, tekemistä riittää.
Ei oo pahan kokonen (7,3k MB- typerä steam ku ilmottaa megoina ton >.>)