d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Planetside 2
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 23 2012 02:40pm
Pelaako kukaan tätä kyseistä peliä?

Olis meinaan hienoa saada isompi porukka kasaan ja mennä squadina niinkun pelissä tarkotus.




Siinä on vähän videoo aiheesta, jos vaa FPS kiinnostaa niin kannattaa koittaa, pelihän siis tosiaan on ilmanen ja steamistä saa ladattua. Julkastiin tossa 20.11 ettei ole edes mikään kovin vanha vielä, betassa oli jonkun aikaa, en ees tiiä kuin kauan.
Isoja mappeja/servuja, max 2000 pelaajaa. 3 puolta, tekemistä riittää.
Ei oo pahan kokonen (7,3k MB- typerä steam ku ilmottaa megoina ton >.>)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 23 2012 02:44pm
ei.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 23 2012 03:07pm
ei vittu mulla alko muna seisoon. oon odottanu FPS pitkän aikaa ja tässäkö se on?
toimiikohan mun koneella edes : (
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 23 2012 03:12pm
"Sniper, pystyy meneen näkymättömäks" en vitussa halua pelata tota paskaa
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Nov 23 2012 03:24pm
huono peli.
jakso ~ 1h

This post was edited by Onkka3 on Nov 23 2012 03:24pm
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Nov 23 2012 04:39pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Nov 2012 00:12)
"Sniper, pystyy meneen näkymättömäks" en vitussa halua pelata tota paskaa


ei se oo nii op miltä kuulostaa
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Nov 24 2012 09:12am
kaveri pelannu betaa tuosta, kuulemma hyvä peli ollu
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Nov 24 2012 10:57am
Quote (Paroni @ 24 Nov 2012 18:12)
kaveri pelannu betaa tuosta, kuulemma hyvä peli ollu


joo sama, ite en oo pelannu ku ei kiinnosta fps pelit, mut oon katellu tota useamman tunnin ja vaikuttaa kyl hyvältä jos tykkää fps peleistä
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 24 2012 11:45am
jooh kävin torstain yhel kaveril ja se suositteli. kai se pitää testata. oli kait 20e steamissa?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Nov 24 2012 11:49am
Quote (Napi @ 24 Nov 2012 20:45)
jooh kävin torstain yhel kaveril ja se suositteli. kai se pitää testata. oli kait 20e steamissa?


Quote
Siinä on vähän videoo aiheesta, jos vaa FPS kiinnostaa niin kannattaa koittaa, pelihän siis tosiaan on ilmanen ja steamistä saa ladattua


Joo
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll