d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 0%
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 22 2012 06:36am
EKA KERTA KAHTEEN VUOTEEN NOLLA WARN!!!!!

SAA DONOO <3
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 22 2012 06:41am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 22 2012 07:19am
Onneks olkoon. :)
Inb4 10% warn tuosta "saa donoo"-kommentista koska begging. :lol:
Ny vaa piät noi ja pia meillä o mediator-Jani.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 22 2012 07:58am
Quote (A2K @ 22 Nov 2012 15:19)
Onneks olkoon. :)
Inb4 10% warn tuosta "saa donoo"-kommentista koska begging. :lol:
Ny vaa piät noi ja pia meillä o mediator-Jani.


Mit vittua, ei kai sitä virkaa pelkäl 0% saa? Missä mun mediator tagi.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 22 2012 08:02am
Quote (hartwall @ 22 Nov 2012 16:58)
Mit vittua, ei kai sitä virkaa pelkäl 0% saa? Missä mun mediator tagi.


KOSKA OLET PASKA JA ET OLE JANI.....

:)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 22 2012 08:07am
Quote (KUF @ 22 Nov 2012 16:02)
KOSKA OLET PASKA JA ET OLE JANI.....

:)


entä jos perustan fanclubin sulle? KUF pressaks tai jotain sinne päi?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 22 2012 08:12am
Quote (hartwall @ 22 Nov 2012 17:07)
entä jos perustan fanclubin sulle? KUF pressaks tai jotain sinne päi?


SE MUUTTAA ASIAA JO ROIMASTI 8)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 22 2012 08:27am
nini ooppa kiltisti nyt
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 22 2012 09:07am
Tämän on pakko johtua naisesta.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 22 2012 10:04am


voiko tämä olla mahdollista? jani, olet sankarini!
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll