d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Anteeksi, Vapaailta > Torchlighttii, Vain Elämää Katelles
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Nov 16 2012 01:01pm


ja coverii tästä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 16 2012 01:02pm
Quote (Finnish @ 16 Nov 2012 22:01)
http://www.youtube.com/watch?v=HthC0_C417E

ja coverii tästä


Siis mitä? Mitä tässä topicissa tapahtuu?

Video oli kauheaa ripulia. Oletko sä siis tossa videossa?

Selitä.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Nov 16 2012 01:16pm
En oo toi. Ku lauleskellaa kuhan toi vain elämää loppuu. Jonne osas asias
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 16 2012 02:14pm
Quote (Finnish @ 16 Nov 2012 22:16)
En oo toi. Ku lauleskellaa kuhan toi vain elämää loppuu. Jonne osas asias


MUT SINÄ ET...

SÄÄÄÄLITTÄVÄÄ....
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 16 2012 03:51pm
Tuleekoha warnii jos yllyttää itsemurhaa, eiQ

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 16 2012 03:57pm
elikkäs juuh okei
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 16 2012 07:58pm
en tiiä, oon iha pihalla
tää on nii kivaa
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll