eli lähössä kauas sunnuntaina ja ennoo varma iha et öö.
onks eteläamerikassa kans sama päivä ku suomessa, ja iha perus että 7 päivää viikossa jne?
mistä tiiän paljoko kello on siellä ku kuulin että on jotai 7h eri aika mut mite minuutit?
sielläki joulu joulukuussa vai joskus muullon?