d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ekaa Kertaa Ulkomaille > Ja Kauas Sunnuntaina
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Nov 16 2012 09:32am
eli lähössä kauas sunnuntaina ja ennoo varma iha et öö.

onks eteläamerikassa kans sama päivä ku suomessa, ja iha perus että 7 päivää viikossa jne?
mistä tiiän paljoko kello on siellä ku kuulin että on jotai 7h eri aika mut mite minuutit?
sielläki joulu joulukuussa vai joskus muullon?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 16 2012 09:37am
Onkohan siel paksumpaa ilmaa :o

Mut vältä turkkia!

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 16 2012 09:38am
:rofl:
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Nov 16 2012 09:45am
:rofl:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 16 2012 09:47am
Olet epäonnistunut trolli.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 16 2012 09:51am
Käyköhän siellä se ilma sun keuhkoille, ku sun keuhkot on kuitenki suomalaiset? Pitääkö hankkia adapteri?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 16 2012 09:51am
kissat koiria
talvet kesiä
tunnit minuutteja

gfffögkfhjd
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 16 2012 09:53am
onko aloittajakehari jo kysynyt edunvalvojalta matkarahat ja luvan matkailuun?

mene nyt vittuun jo.


Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 16 2012 09:55am
PASKA RÖLLI....MEE VITTUU
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 16 2012 09:56am
Quote (Rocko @ 16 Nov 2012 18:53)
onko aloittajakehari jo kysynyt edunvalvojalta matkarahat ja luvan matkailuun?

mene nyt vittuun jo.

http://i47.tinypic.com/34nmaux.gif


MOI KALLE :)
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll