Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 01:32)
10.1.2011 Olisi pitäny mennä Santiksee suorittaa persereikäpalvelu mutta erinäisistä syistä johtuen lähetin lykkäys-vitun-anomuksen 8.1.2011 jossa ruskeakieli pitkällä anoin erän muutosta.
Sain 24.1.2011 tämän maagisen kirjeen kotiini jossa palvelukseenastumispäivämäärä oli muutettu Heinäkuulle 2011 ilman sen kummempia selityksiä.
Heinäkuussa sain ilmeisesti aivovamman ja päätin mennä armeijaan siis tuohon kovaan paikkaan jossa minulla kasvoi kiwekset.
Aivovammani oli niin pahanlaatuinen että vietin tuolla paratiisisaarella 9kk. Kotiuduin sitten Huhtikuussa 2012 Ja noin viikko - pari sen jälkeen minua pyydettiin kuulusteluihin Pasilaan,
Aiheena oli siis sotilaskarkuruus 10.1.2011 - 24.1.2012 Eli siis se aika jolloin lykkäysanomustani käsiteltiin, missään vaiheessa minulle ei ilmoitettu että olen "Karkuri" Kukaan ei tullut ovelle, kukaan ei soittanut, kukaan ei vittu lähettäny edes kaverikutsua.
Nyt kuuluisteluista on jo tovi aikaa ja Helsingin käräjäoikeuskin haluaa minut kylään = )
Aamut ei hajota 8D
puolvuotta linnaa tod.näk ja ensikertalaisena istut sen + 3kk tai sit se muutetaa + 1 vuode yhdyskunta palveluks ja ~ 30 - 50 päiväsakoks.