d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gotta Love > Justice
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 14 2012 04:32pm
10.1.2011 Olisi pitäny mennä Santiksee suorittaa persereikäpalvelu mutta erinäisistä syistä johtuen lähetin lykkäys-vitun-anomuksen 8.1.2011 jossa ruskeakieli pitkällä anoin erän muutosta.

Sain 24.1.2011 tämän maagisen kirjeen kotiini jossa palvelukseenastumispäivämäärä oli muutettu Heinäkuulle 2011 ilman sen kummempia selityksiä.

Heinäkuussa sain ilmeisesti aivovamman ja päätin mennä armeijaan siis tuohon kovaan paikkaan jossa minulla kasvoi kiwekset.

Aivovammani oli niin pahanlaatuinen että vietin tuolla paratiisisaarella 9kk. Kotiuduin sitten Huhtikuussa 2012 Ja noin viikko - pari sen jälkeen minua pyydettiin kuulusteluihin Pasilaan,

Aiheena oli siis sotilaskarkuruus 10.1.2011 - 24.1.2012 Eli siis se aika jolloin lykkäysanomustani käsiteltiin, missään vaiheessa minulle ei ilmoitettu että olen "Karkuri" Kukaan ei tullut ovelle, kukaan ei soittanut, kukaan ei vittu lähettäny edes kaverikutsua.

Nyt kuuluisteluista on jo tovi aikaa ja Helsingin käräjäoikeuskin haluaa minut kylään = )

Aamut ei hajota 8D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Nov 14 2012 06:07pm
:rofl:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 14 2012 06:57pm
sivari on sankari ja totaali tosimies
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 14 2012 11:06pm
Quote (Gastly @ Nov 15 2012 01:57am)
sivari on sankari ja totaali tosimies


tämä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 14 2012 11:16pm
Quote (Gastly @ 15 Nov 2012 03:57)
sivari on sankari ja totaali tosimies


Quote (MukavaSamu @ 15 Nov 2012 08:06)
tämä.


Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Nov 15 2012 12:01am
Kufi unohit editoija capsin päälle toho kuvaan?
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 15 2012 12:06am
Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 01:32)
10.1.2011 Olisi pitäny mennä Santiksee suorittaa persereikäpalvelu mutta erinäisistä syistä johtuen lähetin lykkäys-vitun-anomuksen 8.1.2011 jossa ruskeakieli pitkällä anoin erän muutosta.

Sain 24.1.2011 tämän maagisen kirjeen kotiini jossa palvelukseenastumispäivämäärä oli muutettu Heinäkuulle 2011 ilman sen kummempia selityksiä.

Heinäkuussa sain ilmeisesti aivovamman ja päätin mennä armeijaan siis tuohon kovaan paikkaan jossa minulla kasvoi kiwekset.

Aivovammani oli niin pahanlaatuinen että vietin tuolla paratiisisaarella 9kk. Kotiuduin sitten Huhtikuussa 2012 Ja noin viikko - pari sen jälkeen minua pyydettiin kuulusteluihin Pasilaan,

Aiheena oli siis sotilaskarkuruus 10.1.2011 - 24.1.2012 Eli siis se aika jolloin lykkäysanomustani käsiteltiin, missään vaiheessa minulle ei ilmoitettu että olen "Karkuri" Kukaan ei tullut ovelle, kukaan ei soittanut, kukaan ei vittu lähettäny edes kaverikutsua.

Nyt kuuluisteluista on jo tovi aikaa ja Helsingin käräjäoikeuskin haluaa minut kylään = )

Aamut ei hajota 8D


puolvuotta linnaa tod.näk ja ensikertalaisena istut sen + 3kk tai sit se muutetaa + 1 vuode yhdyskunta palveluks ja ~ 30 - 50 päiväsakoks.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 15 2012 12:40am
Quote (soppamies @ Nov 15 2012 08:06am)
puolvuotta linnaa tod.näk ja ensikertalaisena istut sen + 3kk tai sit se muutetaa + 1 vuode yhdyskunta palveluks ja ~ 30 - 50 päiväsakoks.


Ei tule saamaan mitään
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 15 2012 12:46am
Quote (Pomppeli @ 15 Nov 2012 09:40)
Ei tule saamaan mitään


shhhhh :lol: pient kuumotusta nyt vähä pelii ;D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 15 2012 01:01am
Quote (soppamies @ 15 Nov 2012 09:46)
shhhhh :lol: pient kuumotusta nyt vähä pelii ;D


EIPÄ SIIN PALJO KUUMOTELLA KO SUOMESSA ASUT....VITTU KO TÄÄL SAA MISTÄÄ MITÄÄ....
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll