Quote (do_NaUKI @ 11 Nov 2012 02:36)
voitti koska peli suomessa, jos katoit peliä ni näit just sen ratkasun: tuosta vaniljapuikosta ei ikinä tuu maailmamestaria, eikä se pääse ees haastamaan niitä.
meinaatko et jos se ottelu ois ollu vaik ruotsis ni se ois hävinny?