Quote (Rzi @ Nov 9 2012 04:37pm)
ai dippe1? kakkoneha oli joskus hyvä mutta eiköhän se jo niin ole että 3>2 ez
eihä kukaa voi jaksaa grindata kakkosta enää. kolmosessa ihan mukavaa vielä
kyl se d2 on ainoa peli mikä voidaa laskea hyväks peliks, kolmosta jaksaa ehkä vuoden, mut jaksaako 8 vuotta? ei ikinä.