d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kaiuttimista Kysymys
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 8 2012 01:06pm
Kaiuttimista olis kysymystä heittää ilmoille: Tarvis mahollisimman hyvän äänentoistosetin huoneeseen ja budjetti joku 300-400e.

Siis en hae mitään helvetinmoista subbaria ja mega surround systeemiä vaan ihan paras mahollinen kajarisetti tohon hintaan (jossa siis jonkinnäkönen pieni subbari mukana), tai mielellään vähemmällä.

This post was edited by Pomppeli on Nov 8 2012 01:12pm
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 8 2012 01:15pm
ota joku 2.1 stereojärjestelmä si. voi kattoo leffaa, ja musan kaa paras, omasta mielestä.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 8 2012 01:22pm
Quote (A2K @ 8 Nov 2012 22:15)
ota joku 2.1 stereojärjestelmä si. voi kattoo leffaa, ja musan kaa paras, omasta mielestä.


Tämä. Aktiivikaijuttimet, hinta/laatu/koko-suhteessa 2.1 aktiivit lienee viksuin.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 01:34pm
kaiuttimet jokasee huonee nurkkaa, seinälle kiinni.
itellä tällanen setti tulossa kunhan saa massit toisiin kaiuttimiin + kaiutinpiuhoihin
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 8 2012 01:37pm
Quote (Napi @ Nov 8 2012 10:34pm)
kaiuttimet jokasee huonee nurkkaa, seinälle kiinni.
itellä tällanen setti tulossa kunhan saa massit toisiin kaiuttimiin + kaiutinpiuhoihin


massit kaiutinpiuhoihin :santa:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 01:38pm
Quote (OjjiLol @ 8 Nov 2012 22:37)
massit kaiutinpiuhoihin  :santa:

no vittuako mä ostan piuhoja jos oo niitä mihin tunkea
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 8 2012 01:41pm
Quote (Napi @ Nov 8 2012 10:38pm)
no vittuako mä ostan piuhoja jos oo niitä mihin tunkea


no et ostakkaa, huvitti vaan toi kaiutinpiuhoihin massit, ~1e/metri
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 8 2012 01:43pm
Quote (Napi @ 8 Nov 2012 22:34)
kaiuttimet jokasee huonee nurkkaa, seinälle kiinni.
itellä tällanen setti tulossa kunhan saa massit toisiin kaiuttimiin + kaiutinpiuhoihin


Saaki iha vitu hyvät 5.1 + seinäkiinnikkeet tolla budjetilla. Loistopostaus.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 01:46pm
Quote (Rupsu @ 8 Nov 2012 22:43)
Saaki iha vitu hyvät 5.1 + seinäkiinnikkeet tolla budjetilla. Loistopostaus.

jos ei oo syntyny ihan peukalo keskellä kämmentä, ei ole mikään lukiohinttari tai nainen niin pitäs kyllä osata tehdä seinäkiinnikkeet itse :)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 8 2012 01:48pm
Quote (Napi @ 8 Nov 2012 22:46)
jos ei oo syntyny ihan peukalo keskellä kämmentä, ei ole mikään lukiohinttari tai nainen niin pitäs kyllä osata tehdä seinäkiinnikkeet itse :)


No tuo on kyllä validi pointti. En tosin tiiä miten toi lukiolaisuus asiaan riittää. Jokatapauksessa paskan 5.1 saa tolla rahalla. + surroundia ei etitty.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll