d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postaa Last-hurrah Laddukuulumiset
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 7 2012 01:53am
Juuh elikkäs OP Baals-, ei jaksettu sen kummemmin tumputtaa, joten pelattiin hcl noin 1.5h:ssa tonne 40. Sitte vähä lepoa.

This post was edited by Rupsu on Nov 7 2012 01:53am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 7 2012 01:57am
ei jaksa kiinnostua enää, mieles muita 11-vuotiaita kun tää diablo
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 7 2012 01:58am
Hienoa Napi!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Nov 7 2012 05:58am
eiks tää last hurrah ollu jo viime laddu?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 7 2012 09:36am
HYVÄ POJAT JAKTAA VAA SAMAAN MALLIIN
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 7 2012 11:24pm
Meinasin tulla pelaa mut sit näin rupsun @ fin-1 ja quittasin. pelkäsin nii paljo ofc.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 01:31am
Quote (soppamies @ 8 Nov 2012 08:24)
Meinasin tulla pelaa mut sit näin rupsun @ fin-1 ja quittasin. pelkäsin nii paljo ofc.

vieläkö siel jotkut jaksaa istua 8D so last season!!
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 8 2012 10:54am
Quote (soppamies @ 8 Nov 2012 08:24)
Meinasin tulla pelaa mut sit näin rupsun @ fin-1 ja quittasin. pelkäsin nii paljo ofc.


Juuh elikkäs erittäin hyvä, eihän sitä sun kitinääs ois kukaa jaksanukkaa :)
Member
Posts: 27,328
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,678.00
Nov 8 2012 12:03pm


tuli nekkuun fallenilt :/ toi vihree räjähti sit 2hp ja sniikkaa takaapäi
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Nov 8 2012 12:31pm

niin ne softit menee...
Go Back To Suomi Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll