Quote (MukavaSamu @ 7 Nov 2012 12:53)
Eiu oo vaa duunia nyt pariin pv ku on työmaat valmiit... varmaa huomenna ja siit eteepäi pystyttelee liikennemerkkei
pitää toivoo et jotai rakennushommiaki tulis..
toi liikennemerkkien pystytys kuulostaa iha letkeelt, kunha ei mitää hirmunyrskyy

btw kulkeeks bussinro 6 siihen s-marketin lähelle