Quote (Grammer @ 2 Nov 2012 11:07)
Ens vuonna muutama ulkomaanreissu edessä, joten aattelin vihdoin liittää joko S-Debit korttiin tai OP-Debit korttiin Credit ominaisuuden.
Vertailin näitä kahta, OP:lla helvetinmoiset todelliset vuosikorot ja 2,5e/kk maksu. S-Credit kortilla taas ei ole kuukausimaksua ja pienempi korko.
OP sen sijaan kerryttää bonuksia, mutta saahan S-Credit kortillakin kerrytettyä maksaessa S-Ryhmän kaupoissa...
Näillä näkymin haen S-Credit kortin, mutta onko kukaan vastaan?
toi 25e vuodessa luottokortista ei mun mielestä oo kovin kallis vuosimaksu. Se on aika harvinaista ettei oo mitää kuukausi / vuosimaksua.