Quote (OjjiLol @ 31 Oct 2012 04:05)
"Kauppahinta oli noin neljä miljardia dollaria." iltalehden valopäät taas vauhdis.
ja jotenki tuntuu et aika halvalla lähti jos 4 biljoonaa vaan maksoivat star warsin nimestä.
uus leffa, dvd/bluray myynti, kirjallisuus, musiikki, merchandise, lelut, pelit.. disney tienaa ton pikku summan nopeeta takasi
Nii siis Disney osti kuitenki koko lucasartsin. Ja neljä miljardiahan on kuitenki aika jäätävä summa rahaa...

Veikkaan et lucasii ei paljo kiinosta. Sen verta ehk penneja kertyny tost hommasta.