d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tähtien Sota...
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 30 2012 03:19pm
... leffoja aletaan tekemään uusia :D

mitä nörtit ootte mieltä?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 30 2012 03:23pm
EI VITTU.....IHA PASKOJA VANHATKI JO....SAATIKA SIT UUDET...
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 30 2012 03:24pm
Quote (KUF @ Oct 30 2012 11:23pm)
EI VITTU.....IHA PASKOJA VANHATKI JO....SAATIKA SIT UUDET...



imperiumin vastaisku ja jedin paluu on mun mielestä hyviä elokuvia :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 30 2012 03:33pm
En o kinä kokeillu, en o ees lämmenny ajatukselle, jtnk nii vitun tylsä jo ajatusvaikutelma et... skidin valomiekat oli siistei ja se mustakaapunen ankeli mut siihen jäi mun tietämys, HAH.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 30 2012 04:02pm
veti aika sanattomaks...
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 30 2012 05:47pm
Ei voi olla ainakaan paskempaa ku ne aikasemmat. Mut se o vaa mun mielipide.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 30 2012 07:05pm
"Kauppahinta oli noin neljä miljardia dollaria." iltalehden valopäät taas vauhdis.

ja jotenki tuntuu et aika halvalla lähti jos 4 biljoonaa vaan maksoivat star warsin nimestä.

uus leffa, dvd/bluray myynti, kirjallisuus, musiikki, merchandise, lelut, pelit.. disney tienaa ton pikku summan nopeeta takasi

This post was edited by OjjiLol on Oct 30 2012 07:13pm
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Oct 30 2012 09:24pm
Taas pitää rahastaa... episodit 4-6 on ihan vitun hyviä. Veikkaan et menee leffat pilalle.. käyn silti kattomassa.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 30 2012 10:21pm


veikkaan et laatu on jtn tällästä :thumbsup:

This post was edited by soppamies on Oct 30 2012 10:22pm
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 30 2012 11:28pm
Quote (OjjiLol @ 31 Oct 2012 04:05)
"Kauppahinta oli noin neljä miljardia dollaria." iltalehden valopäät taas vauhdis.

ja jotenki tuntuu et aika halvalla lähti jos 4 biljoonaa vaan maksoivat star warsin nimestä.

uus leffa, dvd/bluray myynti,  kirjallisuus, musiikki, merchandise, lelut, pelit.. disney tienaa ton pikku summan nopeeta takasi


Nii siis Disney osti kuitenki koko lucasartsin. Ja neljä miljardiahan on kuitenki aika jäätävä summa rahaa... :D

Veikkaan et lucasii ei paljo kiinosta. Sen verta ehk penneja kertyny tost hommasta.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll