Quote (Maxor @ 29 Oct 2012 19:56)
Otho nyt oli wanha, mut nakkipipo ei. Oiskohan toi aiuimetti sen multi. Nakkipipo saanu tänään kyl noi locked. Äsken just kattelin tuolta sa puolelta tota topicia
Aiuimettihan voisi olla Nakkipipon multi mikä on ehkä vaikea uskoo, mutta jos ne ois vaan irl kavereita niin miks eivät ole toistensa jsp kaverilistoilla ^^