d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > You Got Locked
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Oct 29 2012 10:56am
Otho nyt oli wanha, mut nakkipipo ei. Oiskohan toi aiuimetti sen multi. Nakkipipo saanu tänään kyl noi locked. Äsken just kattelin tuolta sa puolelta tota topicia
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 29 2012 10:59am
Otho regimuch, mitäs muut
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
Oct 29 2012 11:00am
Quote (Maxor @ 29 Oct 2012 19:56)
Otho nyt oli wanha, mut nakkipipo ei. Oiskohan toi aiuimetti sen multi. Nakkipipo saanu tänään kyl noi locked. Äsken just kattelin tuolta sa puolelta tota topicia


Kenes multi Otho sitten oli, vai logannu sisään väärässä paikassa väärään aikaan?
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Oct 29 2012 11:01am
Quote (Hagerty @ 29 Oct 2012 20:00)
Kenes multi Otho sitten oli, vai logannu sisään väärässä paikassa väärään aikaan?


Se sai locked ihan muusta syystä jota en ala täs sanoo
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
Oct 29 2012 11:06am
Quote (Maxor @ 29 Oct 2012 19:56)
Otho nyt oli wanha, mut nakkipipo ei. Oiskohan toi aiuimetti sen multi. Nakkipipo saanu tänään kyl noi locked. Äsken just kattelin tuolta sa puolelta tota topicia


Aiuimettihan voisi olla Nakkipipon multi mikä on ehkä vaikea uskoo, mutta jos ne ois vaan irl kavereita niin miks eivät ole toistensa jsp kaverilistoilla ^^
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Oct 29 2012 11:17am
tää mesta on vaan nii vitun sisäsiittoinen paska. ihmettelen kun polakit ei oo tuhonnu tätä sivustoa.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 29 2012 11:36am
mistä pipo sai lukot? treidailtii vielä eilettäi :O
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
Oct 29 2012 11:39am
Aiuimetti Scammed Skraldespan
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65011485&f=250



Nakkipipo wants to repay scam
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65023109&f=250



Joku onnistui jossakin.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=65023760&f=54&o=0

This post was edited by Hagerty on Oct 29 2012 11:40am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Oct 29 2012 11:40am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Oct 29 2012 07:36pm)
mistä pipo sai lukot? treidailtii vielä eilettäi :O


B)
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll