Quote (CeePee @ 27 Oct 2012 10:18)
Pidä linkin kohdalla pohjassa sormea, avautuu valikko -> Kopioi URL
Opettele käyttää sgs3 luurias !
thx :~D
Quote (BebebBurns @ 27 Oct 2012 10:22)
ei vaikuta henkilön postaukselta, jota ei vois vähempää kiinnostaa
oli aamulla tylsää duunis ni oli pakko postaa toi. nyt viime resettii lukuunottamatta oon viimeeks aktiivisesti pelann lad heti resetist vissii ööh -06 vai -07 :-D viime resetkii oli sillai et sooloilin sillo tällö ku töiltä ehti ja oli aikaa.