Quote (do_NaUKI @ Oct 26 2012 02:54am)
jännää että ihmisiä onnitellaan siitä että vihdoin oot käyttäny puolet elinkaaresta ja kohta kuoppa kutsuu.
ankelil tosin enää 2v jäljel
e: ja sehä täytti vuosia kai eile :--D
This post was edited by Gastly on Oct 25 2012 06:30pm