Quote (Pavise @ 24 Oct 2012 10:39)
Kummatkin mut jos pakko valita niin eka
vai pitäskö harkita tyyliin sähköisten asiointipalveluiden hommailua? mietin täs mitä opiskelis seuraavaks ite kans mietin et toi tietokantojen hallinta vois olla töitä ajatellen aika hyvä idis
