d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietokantojen Hallinta Vai Palvelintsydeemit? > Kumpi Kannattaa
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Oct 24 2012 01:35am
masteroida?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 24 2012 01:39am
Kummatkin mut jos pakko valita niin eka
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Oct 24 2012 01:43am
Quote (Pavise @ 24 Oct 2012 10:39)
Kummatkin mut jos pakko valita niin eka


vai pitäskö harkita tyyliin sähköisten asiointipalveluiden hommailua? mietin täs mitä opiskelis seuraavaks ite kans mietin et toi tietokantojen hallinta vois olla töitä ajatellen aika hyvä idis :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 24 2012 02:25am
Quote (Ugheli @ 24 Oct 2012 10:43)
vai pitäskö harkita tyyliin sähköisten asiointipalveluiden hommailua? mietin täs mitä opiskelis seuraavaks ite kans mietin et toi tietokantojen hallinta vois olla töitä ajatellen aika hyvä idis :D


Tietokantojen hallintaa jos meinaat opiskella ni opiskele samantien koodaamaan Perlii. Sillä tekee suomessa fyrkkaa.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 24 2012 02:49am
Tietokannat AINEC
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Oct 24 2012 03:47am
Quote (Rupsu @ 24 Oct 2012 11:25)
Tietokantojen hallintaa jos meinaat opiskella ni opiskele samantien koodaamaan Perlii. Sillä tekee suomessa fyrkkaa.


Ei kuulosta huonolta idealt.
Member
Posts: 27,336
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Oct 24 2012 04:47am
tuu sit hakkeroimaa jsp kun oot valmistunu
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 26 2012 03:09am
Counter-Strike
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll