d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ketkä Haluu Alkaa Pelaa Tänää Hccl? =d > Yep
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,840
Joined: Jan 23 2009
Gold: 2,364.01
Oct 19 2012 05:02am
meitä ois 2x lähössä matkailee ny :o
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Oct 19 2012 05:07am
siis Huddersfield Central Cricket League?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 19 2012 05:18am
ladder reset tulos? :D
Member
Posts: 32,840
Joined: Jan 23 2009
Gold: 2,364.01
Oct 19 2012 05:28am
Quote (Affii @ Oct 19 2012 01:18pm)
ladder reset tulos? :D


koska? :o

mut en usko et on väliä sikäli et aateltii pelata vähä ajantappoo =D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 19 2012 05:30am
Quote (Crud1ty @ 19 Oct 2012 14:28)
koska? :o

mut en usko et on väliä sikäli et aateltii pelata vähä ajantappoo =D


jaa :D emt jotku puhu että ois kohta reset time :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 19 2012 05:40am
juuh elikkäs ei
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 19 2012 05:52am
Quote (Crud1ty @ 19 Oct 2012 14:02)
meitä ois 2x lähössä matkailee ny :o

mä voin lähtee matkailemaan kans
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 19 2012 07:21am
crudii mites sun unperm as perm bisnes edistyy : - D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 19 2012 07:28am
matkailu on jees
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 19 2012 08:27am
oisin liittynyt jos voisi.

mutta ei.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll