Quote (KUF @ Oct 15 2012 10:38pm)
EN KOSKAAN....OLIKO MUUTA?
leikkasit parran yks päivä!
Quote (hartwall @ Oct 16 2012 01:31am)
miks mun nimimerkki on heittomerkeis.
ps. en oo ajatellu et mun letti lähtis mihinkään
mitä lauri kuuluu
Quote (Gastly @ Oct 16 2012 03:18am)
sivari on paras ja äänestin haavistoa, broblem's? :---D
homo on homo