Quote (Ankeli @ 13 Oct 2012 18:39)
8DDDDDDDDDDDD
Mietin iha samaa, ois pit himoksellekki lähtee... mut mut päätin et vedän himas.. imo joskus vitu mageet olla vaa yksi himas ja.. JUODA : D
e: Käyäänkö moorissa tänään :::::: DDDDDDDD
HIlaa hanuris boloo