d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Ongelma > Need Hjelp
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 09:38am
Lauvantai illan huumaa :DD
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 13 2012 09:39am
8DDDDDDDDDDDD

Mietin iha samaa, ois pit himoksellekki lähtee... mut mut päätin et vedän himas.. imo joskus vitu mageet olla vaa yksi himas ja.. JUODA : D

e: Käyäänkö moorissa tänään :::::: DDDDDDDD

This post was edited by Ankeli on Oct 13 2012 09:39am
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 09:42am
Quote (Ankeli @ 13 Oct 2012 18:39)
8DDDDDDDDDDDD

Mietin iha samaa, ois pit himoksellekki lähtee... mut mut päätin et vedän himas.. imo joskus vitu mageet olla vaa yksi himas ja.. JUODA : D

e: Käyäänkö moorissa tänään :::::: DDDDDDDD


HIlaa hanuris boloo
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 13 2012 09:45am
kalsarikännit + pleikkari
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 13 2012 02:46pm
vika
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 14 2012 08:05am
eivvv et viiltää pääst....... sit ex emäntä paukkaa aamulla sisää avaa verhot ja eivvv......................................... ogjppppih<r... saiks sä eile niiku pilluu
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 14 2012 11:37am
viga
Member
Posts: 32,840
Joined: Jan 23 2009
Gold: 2,364.01
Oct 16 2012 06:31am
aika paska lauantai
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll