Quote (BebebBurns @ 12 Oct 2012 14:59)
Hyvä sarja, samaa ei voi sanoa Dexteristä.
Tykkäsin kyllä ainakin ensimmäisestä kaudesta, mutta esim. viime kausi herättää epäilyn, että oiskohan enää niin senkään osalta.
ei ole ollut oma itsensä viimeset 2 kautta. turhia sivuhahmoja ja sivujuonia jotka on vaan raahannu tarinaa eri suuntaan. viime kauden lopussa ja nyt tällä kaudella (ainakin alun perusteella) ollaan taas päästy asian ytimeen.
kyllä nuo aikasemmatkin kaudet katto, ei siinä mitään. esim kausi 4 vaan sattu olemaan niin raudanluja, että sitä oli vähän vaikee ylittää.