d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dexter Season 7
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 12 2012 04:50am
ketä kattoo?
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 12 2012 05:20am
koska alkaa?

nvm..käytin googlea.. eli on alkanu jo.-
Täytynee alkaa kattomaan.

This post was edited by LolBastard on Oct 12 2012 05:21am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 05:36am
tottakai. suomennan myös ajankuluksi eräällä tunnetulla subisivulla...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 12 2012 05:39am
viime vai toissakauden puoleenväliin tuli lopetettua seuraaminen
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Oct 12 2012 05:43am
mitäs tos sarjas tapahtuu?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 05:45am
Quote (Grandy @ 12 Oct 2012 14:43)
mitäs tos sarjas tapahtuu?




http://lmgtfy.com/?q=dexter

This post was edited by Rocko on Oct 12 2012 05:46am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 12 2012 05:46am
Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 14:45)
http://i.imgur.com/cgTLe.jpg

lolololololololol repes
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 12 2012 05:56am
Quote (UGsamu @ 12 Oct 2012 12:50)
ketä kattoo?


kyllä katson.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 12 2012 05:59am
Quote (Rocko @ Oct 12 2012 01:45pm)
http://i.imgur.com/cgTLe.jpg[/URL]


Hyvä sarja (just alkanu kaus ei oo tosin toiminu vielä), samaa ei voi sanoa Dexteristä.

Tykkäsin kyllä ainakin ensimmäisestä kaudesta, mutta esim. viime kausi herättää epäilyn, että oiskohan enää niin senkään osalta.

This post was edited by BebebBurns on Oct 12 2012 06:04am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 06:06am
Quote (BebebBurns @ 12 Oct 2012 14:59)
Hyvä sarja, samaa ei voi sanoa Dexteristä.

Tykkäsin kyllä ainakin ensimmäisestä kaudesta, mutta esim. viime kausi herättää epäilyn, että oiskohan enää niin senkään osalta.


ei ole ollut oma itsensä viimeset 2 kautta. turhia sivuhahmoja ja sivujuonia jotka on vaan raahannu tarinaa eri suuntaan. viime kauden lopussa ja nyt tällä kaudella (ainakin alun perusteella) ollaan taas päästy asian ytimeen.
kyllä nuo aikasemmatkin kaudet katto, ei siinä mitään. esim kausi 4 vaan sattu olemaan niin raudanluja, että sitä oli vähän vaikee ylittää.
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll