d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootteko Koskaan Saanu Turpaan?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Oct 10 2012 01:39pm
Koht ootte.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 10 2012 01:40pm
En ole, kerran kyllä tungin hevosen turpaan, lasketaanko tämä?
Oli aikamoinen tamma se :blush:
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 10 2012 01:41pm
sinä et ole löylyttäny mitään muuta ku sitä parin sentin mittasta mittarimatoa joka lojuu sun jalkovälissäs.

Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 10 2012 01:50pm
KASSEISSA EI O VISSII HETKEES OLLU RYPPYJÄ KO NOI TEMPERAMENTTISESTI ULISET VAIHTEEKS?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 10 2012 02:29pm
pari kertaa
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 10 2012 02:42pm
Useemminkin.

Mukavasti kutittaa.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 10 2012 02:49pm
elämäni aikana yhen kerran tapellu nyrkkien kanssa ja toine osapuoli lähti sen jälkeen käymää päivystyksessä :)

joskus kyllä pärisin mopolla yhel pikkukadulla ni jotku 3jäbää kaato meitsin ja 1monotti 3kertaa päähän, vitun idiootti ois potkinu ees kylkii ku mul oli kypärä :LOL: lasketaanko se turpaan saamiseksi?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 11 2012 02:32am
tapellu muutaman kerran, mut useemmin portsari/jotkut muut ehtiny väliin ennen ku kumpikaan osapuoli saanu kummemmin turpaan

This post was edited by Pomppeli on Oct 11 2012 02:32am
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Oct 11 2012 02:52am
kylhän sitä on tullu saatuu ja annettuu :D

/e tyhmää hommaahan se o, mut aina ei selvii pelkil sanoil :/

This post was edited by 4lc0h0lic on Oct 11 2012 02:54am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 11 2012 07:05am
Quote (4lc0h0lic @ 11 Oct 2012 11:52)
kylhän sitä on tullu saatuu ja annettuu :D

/e tyhmää hommaahan se o, mut aina ei selvii pelkil sanoil :/


aina voi lähtee pois
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll