elämäni aikana yhen kerran tapellu nyrkkien kanssa ja toine osapuoli lähti sen jälkeen käymää päivystyksessä

joskus kyllä pärisin mopolla yhel pikkukadulla ni jotku 3jäbää kaato meitsin ja 1monotti 3kertaa päähän, vitun idiootti ois potkinu ees kylkii ku mul oli kypärä

lasketaanko se turpaan saamiseksi?