Quote (MukavaSamu @ 9 Oct 2012 19:46)
olis aika päräyttävää varmaa päästä toi matka ylös

alas sit kusi paskat housussa

totta. Jo pelkästään se matkana ois mahtava. Sit hyppy.. Mut se jos se o reenannu viis vuotta, ni eiköhä ne virhemarginalit oo vedetty aika pieniks. Tosin saattaa se silti vähä ampua housuun ihan jännityksestä.
