Quote (Ehmed @ 5 Oct 2012 17:29)
YO-TALO
Hannibal & Joku Roti Mafia, Stepa ja Are, Edorf & Historiallisen miekkailun seura, Ilkka Kalevi Tillanen & Rantaremmi, Tapani Kansalainen, Dj Massimo, 8 e, Ei Vip! Ovet klo 22, show klo 22.30.
nykyään oot räppäri, jos omistat fruity loops studion, tunnet jonkun joka liikuttaa nappeja, osaat suomen kielen alkeet ja jollakin kavereistasi on mikrofoni ( mp3-soittimen mikrofonit käyvät ääriimäistapauksissa )