Quote (soppamies @ 5 Oct 2012 07:00)
Sarkasmia ; D mut imo oikeest tekee pirun hyvää jälkee : ) koha himaa pääsen ni voin postaa pari kuvaa.
oon vissiin liia väsy tajuamaan näin aamusta

joo, itel oli kaveri joka teki, mut erinäisistä syistä se o nykyään ossaopäi suomee piilosilla.
Quote (MukavaSamu @ 5 Oct 2012 07:22)
tirsk :DDD sanokaa nyt et kaikil teil joil on tattari jossai, ni siin o joku fitun
giinalainen kirjotus, tribaali tai jokku fitun tähti :DDDD very fucking original.
Oliski.

omat mitä mul on: käsin piirrettyjä pääkalloja, demoneita, "vääntyneitä" sieluja. Biohazard logo. Omien lapsien nimet+syntymäajat, Hämähäkki+seitti, ketjua, pirun kalloja.
kaikki black/grey paitsi lapsien nimet ja syntymäajat on sinisellä.