d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ökljnhb
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Oct 4 2012 04:35pm
Kysymys tatuoinneista
minkä hintasta on jos jyväskylän seudulla kävis jossai liikeessä jonkun tekstin nappaamassa käteen mitään tietoo?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Oct 4 2012 04:38pm
1-1000 euroa

ei kestä kiittää
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Oct 4 2012 05:26pm
Quote (Pavise @ Oct 5 2012 01:38am)
1-1000 euroa

ei kestä kiittää


Tämä, riippuu koosta, väreistä ja siit kauan siihe menee aikaa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 4 2012 06:46pm
Quote (malbaz @ 5 Oct 2012 02:26)
Tämä, riippuu koosta, väreistä ja siit kauan siihe menee aikaa.


+ KUKA SEN RAAPUSTAA
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 4 2012 07:46pm
Köyhät käy liikkees, ittellää on frendi joka hakkaa 50-100e tatuoinnin mikä on liikkees sen 200-500e about 8D

Tosi eipä oo nyt mtn tullu otettuu, mut fb:stä kahellu aika paljo mitä se on hakannu ( tatuointeja ihoon ) ja jälki on kyllä aika pirun hyvää.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 4 2012 09:18pm
Quote (soppamies @ 5 Oct 2012 04:46)
Köyhät käy liikkees, ittellää on frendi joka hakkaa 50-100e tatuoinnin mikä on liikkees sen 200-500e about 8D

Tosi eipä oo nyt mtn tullu otettuu, mut fb:stä kahellu aika paljo mitä se on hakannu ( tatuointeja ihoon ) ja jälki on kyllä aika pirun hyvää.


Eikö se oo toisinpäin? Köyhät käy kotiartisteilla. Ite ainaki maksan laadusta.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 4 2012 10:00pm
Quote (A2K @ 5 Oct 2012 06:18)
Eikö se oo toisinpäin? Köyhät käy kotiartisteilla. Ite ainaki maksan laadusta.


Sarkasmia ; D mut imo oikeest tekee pirun hyvää jälkee : ) koha himaa pääsen ni voin postaa pari kuvaa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 4 2012 10:22pm
tirsk :DDD sanokaa nyt et kaikil teil joil on tattari jossai, ni siin o joku fitun
giinalainen kirjotus, tribaali tai jokku fitun tähti :DDDD very fucking original.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 4 2012 10:34pm
Quote (soppamies @ 5 Oct 2012 07:00)
Sarkasmia ; D mut imo oikeest tekee pirun hyvää jälkee : ) koha himaa pääsen ni voin postaa pari kuvaa.


oon vissiin liia väsy tajuamaan näin aamusta :D joo, itel oli kaveri joka teki, mut erinäisistä syistä se o nykyään ossaopäi suomee piilosilla.

Quote (MukavaSamu @ 5 Oct 2012 07:22)
tirsk :DDD sanokaa nyt et kaikil teil joil on tattari jossai, ni siin o joku fitun
giinalainen kirjotus, tribaali tai jokku fitun tähti :DDDD very fucking original.


Oliski. :rofl: omat mitä mul on: käsin piirrettyjä pääkalloja, demoneita, "vääntyneitä" sieluja. Biohazard logo. Omien lapsien nimet+syntymäajat, Hämähäkki+seitti, ketjua, pirun kalloja.
kaikki black/grey paitsi lapsien nimet ja syntymäajat on sinisellä.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 4 2012 11:00pm
Quote (A2K @ Oct 5 2012 05:34am)
oon vissiin liia väsy tajuamaan näin aamusta :D joo, itel oli kaveri joka teki, mut erinäisistä syistä se o nykyään ossaopäi suomee piilosilla.



Oliski. :rofl: omat mitä mul on: käsin piirrettyjä pääkalloja, demoneita, "vääntyneitä" sieluja. Biohazard logo. Omien lapsien nimet+syntymäajat, Hämähäkki+seitti, ketjua, pirun kalloja.
kaikki black/grey paitsi lapsien nimet ja syntymäajat on sinisellä.


Kuulostaa kyl coolilta. Ite digaan vitusti tollasista isoista ja tosi yksityiskohtasista tatuoinneista.

Itelle en aatellu kuitenka leimaa lyödä vielä. muijilla tatuoinnit :drool:
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll