Quote (Pomppeli @ 4 Oct 2012 21:22)
no en helvetti oo perillä näistä paskoista jatkuvasti niinku te, sori
vahva tämä. menee mertsin talentit täysin hukkaan ku se laitetaan juontaan tälläsiä haista paska ohjelmia.
ps: unohtu, ettei maikkaria muutenkaan kestä kattoa sekuntiakaan enää nykypäivänä.
This post was edited by Rocko on Oct 4 2012 12:25pm