d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ihmettelen Suuresti > Miksi
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 4 2012 10:45am
VR:n junissa ei voi maksaa visa electron kortilla mutta kun tilaan pizzan kotiovelleni niin maksu electronilla käy oikein mainiosti. Valaiskaaha joku asiaan perehtynyt
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 4 2012 10:49am
Lipunmyyjilt lähtis duunit alta ;s
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 4 2012 10:56am
Quote (Ankeli @ 4 Oct 2012 19:49)
Lipunmyyjilt lähtis duunit alta ;s


No kyl ihmiset varmaa silti ostais paikkalippusa lippuluukulta/automaatista/netistä ja onha siel ravintolavaunukii mis electron ois kätevä
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 4 2012 10:57am
Katoin et mork postas XD
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 4 2012 11:08am
Quote (SK7 @ 4 Oct 2012 19:56)
No kyl ihmiset varmaa silti ostais paikkalippusa lippuluukulta/automaatista/netistä ja onha siel ravintolavaunukii mis electron ois kätevä


kuinka köyhä pitää olla, ettei tilaa sitä lippua kännykkäänsä?
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 4 2012 11:13am
Quote (Rocko @ 4 Oct 2012 20:08)
kuinka köyhä pitää olla, ettei tilaa sitä lippua kännykkäänsä?


pääs aivan unohtumaa toi... mut kuitenkii miks hyö ei ota vastaan electronia?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 4 2012 11:14am
poliisilaitoksilla ollu sama jos pitäs jotain maksaa. nykyään varmaan jossain jo käy electroniki
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 4 2012 11:17am
Quote (Rzi @ 4 Oct 2012 20:14)
poliisilaitoksilla ollu sama jos pitäs jotain maksaa. nykyään varmaan jossain jo käy electroniki


Passin sain kevääl maksettuu electronil kyllä
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Oct 4 2012 11:18am
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä

e: juu näihä se on

This post was edited by Ehmed on Oct 4 2012 11:21am
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 4 2012 11:32am
Quote (Ehmed @ 4 Oct 2012 20:18)
Lieköhän syy siinä että useimmat Electronit taitaa olla online-kortteja jotka pitää pystyä varmistamaan verkkoyhteyden avulla maksun suorittamiseksi? Enpä sit tiiä

e: juu näihä se on


Löytyy vr:ltä langaton verkko junasta ni varmaa onnistuis
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll