d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Näyttö
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Oct 4 2012 12:07am
elikkä ku tyttöystävä ostaa sen uuden koneen, ni myyn samalla miun näytön sille ja ostan itelleni uuden

ips
23"+
full hd obv

onks mitään hyviä ehotuksia?

mielellään ~250e rajana

oon kattonu näitä:
http://www.jimms.fi/tuote/859-10143
http://www.jimms.fi/tuote/VP2365-LED
http://www.jimms.fi/tuote/PA238Q

en ite tiiä näytöistä oikeestaan mitään
Member
Posts: 4,799
Joined: Jul 17 2006
Gold: 2,097.66
Oct 4 2012 01:41am
Perhana mittää ku sellaat halvimman 24"-näytön, saat varmasti jo nykypäivänä ~150€
Niissä kuitenkin paremmat vasteajat kun kalliimissa vanhoissa =)
Kato ainaki verkkokaupan tarjonta, monasti olluna huokeempaa kun jimssissä.
Sitte kato nuo mitä liitäntöjä tarttehet.

e:Onhan se arseri mutta...
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22338/cvtds/Acer-G245HCbid-24-LCD-naytto
ja muista ettet saa VGA:lla HD kuvaa, tohon ei kai sisälly DVI/HDMI piuhaa, eli tilaa samalla/osta erikseen tai käytä vanhaa jos sellainen löytyy.

This post was edited by Rikna on Oct 4 2012 01:43am
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 4 2012 01:42am
Quote (peterpants @ Oct 4 2012 09:07am)
elikkä ku tyttöystävä ostaa sen uuden koneen, ni myyn samalla miun näytön sille ja ostan itelleni uuden

ips
23"+
full hd obv

onks mitään hyviä ehotuksia?

mielellään ~250e rajana

oon kattonu näitä:
http://www.jimms.fi/tuote/859-10143
http://www.jimms.fi/tuote/VP2365-LED
http://www.jimms.fi/tuote/PA238Q

en ite tiiä näytöistä oikeestaan mitään


boldasin kohdan jota en ymmärtänyt. Eikö se kuitenki tyttöystävälle anneta?

http://www.jimms.fi/tuote/859-10143
http://www.jimms.fi/tuote/860-10161 -> vähän menee sun hintaarvion yli?

nois on kai paras hintalaatusuhde. netistä googlattuna.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Oct 4 2012 01:51am
Quote (Rikna @ 4 Oct 2012 10:41)
Perhana mittää ku sellaat halvimman 24"-näytön, saat varmasti jo nykypäivänä ~150€
Niissä kuitenkin paremmat vasteajat kun kalliimissa vanhoissa =)
Kato ainaki verkkokaupan tarjonta, monasti olluna huokeempaa kun jimssissä.
Sitte kato nuo mitä liitäntöjä tarttehet.

e:Onhan se arseri mutta...
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22338/cvtds/Acer-G245HCbid-24-LCD-naytto
ja muista ettet saa VGA:lla HD kuvaa, tohon ei kai sisälly DVI/HDMI piuhaa, eli tilaa samalla/osta erikseen tai käytä vanhaa jos sellainen löytyy.


on jo täl hetkel 24" hyvä näyttö, mut haluun testata ips
ja tuo on jo ~2v vanha

Quote (LolBastard @ 4 Oct 2012 10:42)
boldasin kohdan jota en ymmärtänyt. Eikö se kuitenki tyttöystävälle anneta?

http://www.jimms.fi/tuote/859-10143%20
http://www.jimms.fi/tuote/860-10161 -> vähän menee sun hintaarvion yli?

nois on kai paras hintalaatusuhde. netistä googlattuna.


myydään halvalla :)
joo kattelin just tuota dellii, en vaa hokannu miks 1" = 80e lisää :D

vähä tuota halvempaa mietin, et ois varmaan ok
Member
Posts: 1,966
Joined: Apr 23 2003
Gold: 3,702.90
Oct 4 2012 03:24am
En nyt tarkemmi lukenu threadia mutta tuossa ainaki halvalla IPS.

http://www.jimms.fi/tuote/IPS235V-BN-DONATION

En oo myöskää katellu mitää revikoita, kannattanee vilkasta jostain.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Oct 4 2012 08:44am
itellä on tää näyttö ""http://www.jimms.fi/tuote/860-10161 -> vähän menee sun hintaarvion yli?""

ostin tossa 1kk sitten ja oon iha vitu tyytyväinen. laatu vanhaan lcd näyttöön huikea! jos hdmi puuttuminen ei haittaa nii suosittelen.

Tossa 24" on myös toi kuvasuhde eri... 16:10 ja on 1920x1200
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 4 2012 09:09am
maksat 250e käytänössä turhasta, kärsi tolla vielä pari kuukautta ja ku veronpalautukset tulee ni sit hakemaan tämä --> http://www.jimms.fi/tuote/210-33826

on ips, 16:10 on tuhat kertaa parempi ku 16:9, koko ei lopu kesken, eikä hintakaan paha. tosin samanlaisen saa saksasta tilaamalla 900-950 eurolla.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 4 2012 09:16am
Quote (do_NaUKI @ 4 Oct 2012 18:09)
maksat 250e käytänössä turhasta, kärsi tolla vielä pari kuukautta ja ku veronpalautukset tulee ni sit hakemaan tämä --> http://www.jimms.fi/tuote/210-33826

on ips, 16:10 on tuhat kertaa parempi ku 16:9, koko ei lopu kesken, eikä hintakaan paha. tosin samanlaisen saa saksasta tilaamalla 900-950 eurolla.


jos alottaja ei aio räplätä kuvan- ja videonkäsittelyohjelmilla, niin tuskin kannattaa ostaa tollasta tonnin näyttöä, kun halvempi palvelee 400% paremmin.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 4 2012 09:18am
Quote (Rocko @ Oct 4 2012 05:16pm)
jos alottaja ei aio räplätä kuvan- ja videonkäsittelyohjelmilla, niin tuskin kannattaa ostaa tollasta tonnin näyttöä, kun halvempi palvelee 400% paremmin.


lähes jokaine kattoo elokuvia, ja siihe tuo toimii aivan mahtavasti. samoin myös pystyt pelaamaan esim d3 ja käyttään firefoxia ongelmitta samaan aikaan.

+mahtava reso tuossa vielä, eikä tarvi ostaa uutta ihan heti.

This post was edited by do_NaUKI on Oct 4 2012 09:19am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 4 2012 09:30am
iha hyvä mut kuitenki kannattaa miettiä että onko matti mies vai ei.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll