Quote (Rikna @ 4 Oct 2012 10:41)
Perhana mittää ku sellaat halvimman 24"-näytön, saat varmasti jo nykypäivänä ~150€
Niissä kuitenkin paremmat vasteajat kun kalliimissa vanhoissa =)
Kato ainaki verkkokaupan tarjonta, monasti olluna huokeempaa kun jimssissä.
Sitte kato nuo mitä liitäntöjä tarttehet.
e:Onhan se arseri mutta...
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22338/cvtds/Acer-G245HCbid-24-LCD-nayttoja muista ettet saa VGA:lla HD kuvaa, tohon ei kai sisälly DVI/HDMI piuhaa, eli tilaa samalla/osta erikseen tai käytä vanhaa jos sellainen löytyy.
on jo täl hetkel 24" hyvä näyttö, mut haluun testata ips
ja tuo on jo ~2v vanha
Quote (LolBastard @ 4 Oct 2012 10:42)
myydään halvalla

joo kattelin just tuota dellii, en vaa hokannu miks 1" = 80e lisää

vähä tuota halvempaa mietin, et ois varmaan ok