d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Soppa > Se
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 2 2012 12:13pm
ATB Sälli o muute su näköne tai sä oot niiQ sen :O Ainaki ku vanhenet :O Käytä hyödyx ; >
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 2 2012 01:16pm
ATB?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 2 2012 01:17pm
tykkään pekonista...
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 2 2012 01:21pm
Quote (wani @ Oct 2 2012 08:17pm)
tykkään pekonista...


tuli vedettyä kesäl paketti päivässä linjaa. nykyää en pysty syömää ko tekee pahaa
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 2 2012 01:34pm
Quote (MukavaSamu @ 2 Oct 2012 19:21)
tuli vedettyä kesäl paketti päivässä linjaa. nykyää en pysty syömää ko tekee pahaa


RAKASTAN :PPP
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 01:45pm
SOOPA O HÖLMÖN NÄKÖINEN KUUTIOPÄÄ :F
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Oct 2 2012 11:16pm
Quote (KUF @ 2 Oct 2012 22:45)
SOOPA O HÖLMÖN NÄKÖINEN KUUTIOPÄÄ :F


jos joku ni tämä
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 3 2012 12:31am
Quote (MukavaSamu @ 2 Oct 2012 22:16)
ATB?


semmoi joku tekno jätkä vissii :P
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll