d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Opera
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 12:05pm
NE JOTKA KÄYTTÄÄ OPERAA NI TOIMIIKO SE TEILLÄ KUNNOLLA?

MUL TOIMINU JO JONKU AIKAA IHA PÄI VITTUA....NÄYTÄN PARI ESIMERKKIÄ KUNHA VOIN TÄ PASKA KANS
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 12:07pm


MENEE TOLLASEKS VITU SUMPUKS JOTKU SIVUT......EIKÄ JOHDU ZOOMAAMISEST
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 2 2012 12:07pm
Näh, chrome itel ja tääki iha paska ku twiikannu tarpeeks flashit kaatuu ja vie muistii ku huora rahaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2012 12:07pm
eihän kukaan täysjärkinen käytä muuta kun firefoxia
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 2 2012 12:09pm
Ei aukee Suomalainen Chromel ;s Ainakaa mun ^^

Ois vaa nii nyyh pit pysyy ff :/ Mut kerkesin jo kääntää takkii :/
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 2 2012 12:09pm
reinstallaatio parantaa syövänkin
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 2 2012 12:10pm
Quote (Ankeli @ 2 Oct 2012 21:09)
Ei aukee Suomalainen Chromel ;s Ainakaa mun ^^

Ois vaa nii nyyh pit pysyy ff :/ Mut kerkesin jo kääntää takkii :/


joo siinä luki jotain "päivitämme järjestelmää"
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 12:14pm
VITTU KO SAA EES UPLOADATTUA KUVIA TÄNNE TÄ PASKA TAKIA.....HELVETI PERKELE -.-
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Oct 2 2012 12:15pm
toimii
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 2 2012 12:20pm
Quote (GreenGold @ 2 Oct 2012 21:15)
toimii


MIKÄ VERSIO OPERA SUL O?
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll