d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Päivän Monivetovinkit
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 2 2012 08:58am
sori, mut en jaa mun monivetovalintoi täällä kokonaisuudessaa.. koska helppoa rahaa tiedossa

kärpät - jokerit 3-1
hifk - tappara 5-2
ässät - pelicans 2-4

rahantuloa ei voi estää B)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 09:12am
tulosvedossa ilves - saipa 1-3
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 09:12am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 2 Oct 2012 17:58)
ässät - pelicans 2-4)


ei todellakaan millään hyvällä, mutta kosahtaa HETI tohon.



Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 2 2012 09:18am
Quote (Rocko @ Oct 2 2012 05:12pm)
ei todellakaan millään hyvällä, mutta kosahtaa HETI tohon.

http://i.imgur.com/T7WHB.gif


vain amatöörit veikkaa noita varmoja rivejä
ite katon tuolta ne joilla saa väh. kertoimeksi > 30 000
pikkuhiluja jotai kertoimet 10-100...
muutenki sm-liiga on hirveen epätasanen liiga siinä suhteessa, että on ihan turha lähtee kattoon statsei esim onko liigan kärkipääs/keskel vai jumbona

This post was edited by Vaakasuoratislaaja on Oct 2 2012 09:20am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 10:02am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 2 Oct 2012 18:18)
vain amatöörit veikkaa noita varmoja rivejä


ja idiootit näemmä haluaa kusta rahansa.

3-1. tää oli tässä.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 10:04am
jaaha sinne män
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 2 2012 10:05am
tässä kattelen mersukaupasta minkälaisen auton ostasin näillä vedosta kohta voittamillani rahoilla
täähän siis ei ollu se mun oikee monivetorivi koska te menisitte matkimaan mun riviä, tietysti pistin useemman vaihtoehdon euron panoksel... kertoimet sitä luokkaa että saa helposti pari mersua huamen kaupast

This post was edited by Vaakasuoratislaaja on Oct 2 2012 10:08am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 10:08am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 2 Oct 2012 19:05)
tässä kattelen mersukaupasta minkälaisen auton ostasin näillä vedosta kohta voittamillani rahoilla
täähän siis ei ollu se mun oikee monivetorivi, tietysti pistin useemman vaihtoehdon euron panoksel... kertoimet sitä luokkaa että saa helposti pari mersua huamen kaupast


Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 11:49am
joko on mersui laitettu tilaukseen "voitoilla"?

Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Oct 2 2012 11:52am
varmaan pitää tyytyy käytettyyn tms
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll