d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keräilyotsikko
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 05:20am
Modet vittuun.

Quote (Napi)

kuivaamalla, suppilovahveroit ei kai voi säilöö muulla tavalla, sanomalehden päälle vaan, siin kyl menee 2-5 päivää ja niit kannattaa käännellä vaik päivän välein.

Tulee muute perkeleen hyvät keitot suppiksista :D
mitä ite kyhäilet sienistä ?


keitot, soosit toimii. Risotto on jees.
Kai sitä tulee kokeiltua vähän kaikkeen jos noita löytys sillee että riittää.
Heitinpäs nuudeleidenkin sekaan.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 08:32am
Thanks a lot Paparick :thumbsup:

Niin keräilettekö? Reseptejäkin vois jakaa, oon aika noppa sienijutuissa :l
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 2 2012 08:39am
silokit on kuulemma aika jänniä.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 08:43am
Quote (hartwall @ 2 Oct 2012 17:39)
silokit on kuulemma aika jänniä.

ihme jonnebuumi tullu näistäkin tänä vuonna

Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 08:43am
Quote (hartwall @ 2 Oct 2012 17:39)
silokit on kuulemma aika jänniä.


Niitäkin voi vissiin kuivata esim. koriste-esineiksi.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 2 2012 08:46am
Emmä kyl sienist pahemmi välitä, kyl ne hyviä on mutta mulla menee vatsa sekaisin suurimmasta osasta.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 2 2012 08:57am
kerään pokemon-kortteja
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 2 2012 09:00am
Quote (Napi @ Oct 2 2012 04:43pm)
ihme jonnebuumi tullu näistäkin tänä vuonna


Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia... :lol:
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 09:03am
Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 18:00)
Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia...  :lol:
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.


Luulin pitkään että kaikki sienet on paskaa kun olin syöny vaan herkkusieniä. Ne on musta aika ankeita.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 2 2012 09:34am
Mustatorvisienet on aika huikeita. Tuoreena voissa paistettuina ja leivän päälle nii avot. Ainut miinus tulee siit et kutistuu aika runsaasti paistettaessa. Vastapainoks tosin keskivertoo vahvempi maku.

Tollasina bulkkisieninä mitä löytyy ämpärikaupal on haaparouskut aika hyvii. Laittaa vaa hyvään suolaan ja pakkaseen, nii voi sit ympäri vuoden lisäillä vaik keittoihin tai salaatteihin.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll