Quote (Napi @ Oct 2 2012 04:43pm)
ihme jonnebuumi tullu näistäkin tänä vuonna
Onhan silokit ollu aina suosiossa. Vois käydä keräilemässä jos ei ois laiska, nössö ja kuollut.
Tulis kyllä varmaan käytyä keräilemässä jos vaimo vois sietää sieniä, nuorempana ei maistunut yhtään, ruokasienistä maistanut vain herkkusientä ja kanttarellia...
Kiinnostusta ois kyllä kokeilla muutakin, mutten sit tiiä onko tarpeeks.