d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pystyykö Vaihtaan Nimeä D3? > -alkaa Ketuttaan-
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 2 2012 04:56am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LoLbastard-1632/

Joo eli alkaa pikkuhiljaa kyrsiin tuo "Kusi Aivo", "Welcome Kusi A." etc..
Eli ostettu huuto.netistä acco ja edellinen omistaja oli ostanu nimellä "Kusi Aivo". Älä kysy miksi?!
Voikohan tuota nimeä vaihtaa millään. Pieni asia mutta silti suuri :)
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 05:21am
Hieno nimi :hail:
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2012 05:36am
Just hyvä siulle

5/5
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 2 2012 05:42am
Quote (soppamies @ Oct 2 2012 02:36pm)
Just hyvä siulle

5/5


tunnenko sut?

Mut tosissaan? Voiko vaihtaa?
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Oct 2 2012 05:42am
ei voi noob
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 2 2012 05:44am
älä valita
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 2 2012 05:46am
Quote (mxO @ Oct 2 2012 02:42pm)
ei voi noob


en lähtis fleimiä heittämään. Voi tulla warnia.

Kiitos vastauksesta kuitenki.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 2 2012 05:49am
sopii kuin nakutettu aloittajalle. vai mitä mieltä muut? :)
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Oct 2 2012 05:57am
Quote (LolBastard @ 2 Oct 2012 13:46)
en lähtis fleimiä heittämään. Voi tulla warnia.

Kiitos vastauksesta kuitenki.


noob
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 2 2012 06:04am
Quote (mxO @ Oct 2 2012 02:57pm)
noob


Quote
wiz dps looking for party
dps like 90k or something buffed



:blush:
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll