http://eu.battle.net/d3/en/profile/LoLbastard-1632/Joo eli alkaa pikkuhiljaa kyrsiin tuo
"Kusi Aivo", "Welcome Kusi A." etc..
Eli ostettu huuto.netistä acco ja edellinen omistaja oli ostanu nimellä
"Kusi Aivo". Älä kysy miksi?!
Voikohan tuota nimeä vaihtaa millään. Pieni asia mutta silti suuri
