d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Dyykkaus
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 04:24am
Oletteko dyykanneet ?

Kuinka usein ja mistä dyykkaatte

Napi haki eilen kymmenen 30cm subwayn sämpylää
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 2 2012 04:25am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 04:27am
Quote (BebebBurns @ 2 Oct 2012 13:25)

perhanan perhana. oli suspensionit vissii tuohon aikaan :(
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 04:34am
Voisin kaapata tän ketjun vaikka kun tuli mieleeni.
Kuinka moni sienestää/marjastaa tai muuten harrastaa keräilyä? Herkkuja ilman rahaa!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 04:35am
Quote (Matroskin @ 2 Oct 2012 13:34)
Voisin kaapata tän ketjun vaikka kun tuli mieleeni.
Kuinka moni sienestää/marjastaa tai muuten harrastaa keräilyä? Herkkuja ilman rahaa!

oon keränny tänä syksynä ~ 25 litraa suppilovahveroita, ~ 5 litraa kanttarelleja, viimeks mainittuja löytyny aika heikosti.
Mustikoita tuli kans kerättyä vielä kun kausi oli, varmaan niitäkin ~ 20 litraa, joista itelle 5
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 2 2012 04:39am
Quote (Napi @ 2 Oct 2012 13:35)
oon keränny tänä syksynä ~ 25 litraa suppilovahveroita, ~ 5 litraa kanttarelleja, viimeks mainittuja löytyny aika heikosti.
Mustikoita tuli kans kerättyä vielä kun kausi oli, varmaan niitäkin ~ 20 litraa, joista itelle 5


Nice! Mites säilöit noita? Mullon kasa suppilovahveroita kans, vois vielä vähän hakea.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 2 2012 04:43am
Quote (Matroskin @ 2 Oct 2012 13:39)
Nice! Mites säilöit noita? Mullon kasa suppilovahveroita kans, vois vielä vähän hakea.

kuivaamalla, suppilovahveroit ei kai voi säilöö muulla tavalla, sanomalehden päälle vaan, siin kyl menee 2-5 päivää ja niit kannattaa käännellä vaik päivän välein.

Tulee muute perkeleen hyvät keitot suppiksista :D
mitä ite kyhäilet sienistä ?
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll