Quote (Pavise @ Oct 1 2012 02:19pm)
toi jätkä panee varmaan niin vitusti
5/5
Joo wanilla 9 tuumanen ja siks isot housut ja tekee räbbiä. Räp on paras ja tupakka ja vitun homohevaripaskapersemunakullipellet
voitte mennä kuuntelee tukkamusiikkianne muualle. Räp on ainoota oikeeta musiikkia !