Quote (do_NaUKI @ Sep 29 2012 04:33pm)
liigan kolmanneks viimene ja vastustajalle annetaa 5 kerroin, aika tollo pitää olla jos jokereita bettaa
vittu sä oot aasi

kyllähän toi erik karlsson on semmonen rokkistara tuolla jäällä että arvata piti että muukin jokerijoukkue alkaa pelaamaan kun kuningas erik näyttää vähä mallia, pelkään että jokerijuna lähtee
puksuttamaan nyt oikeen tosissaan voitosta voittoon
This post was edited by Pomppeli on Sep 29 2012 10:56am