d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 2
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,411
Joined: May 29 2007
Gold: 868.00
Sep 27 2012 12:49pm
Eikö d2 oo ennää muita realm ko europe?

Aika kuolleen näköstä
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 27 2012 12:55pm
koskaan ollutkaan muuta kun europe
Member
Posts: 11,411
Joined: May 29 2007
Gold: 868.00
Sep 27 2012 12:57pm
Pellaako tätä peliä ennää kukkaa?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 27 2012 03:16pm
Quote (saha91 @ 27 Sep 2012 21:57)
Pellaako tätä peliä ennää kukkaa?


ei pahemmin. jos reset tulee niin ainakin pariks viikoks aktiivisuus lisääntyy.
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Sep 27 2012 04:19pm
Mikä ihmeen syy tuota ois enää pelata?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 27 2012 04:21pm
Quote (HardyTarget @ 28 Sep 2012 01:19)
Mikä ihmeen syy tuota ois enää pelata?


KOSKA HITLER
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 27 2012 04:22pm
Quote (HardyTarget @ 28 Sep 2012 01:19)
Mikä ihmeen syy tuota ois enää pelata?


no onhan tossa nyt enemmän grindattavaa kun tossa juosten kustussa kolmosessa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 27 2012 04:25pm
Quote (Rocko @ 28 Sep 2012 01:22)
no onhan tossa nyt enemmän grindattavaa kun tossa juosten kustussa kolmosessa.


tämähän ei voi olla syy
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Sep 27 2012 04:41pm


This post was edited by Onkka3 on Sep 27 2012 04:42pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 27 2012 04:46pm
Quote (Onkka3 @ 28 Sep 2012 01:41)
http://dolan.naurunappula.com/screen/c6/aa/c6aa7a1a30235e09/0/565877.jpg


EN ODOTTANU ETTÄ D3 OIS MITENKÄÄ LIITTYNY APOCALYPSE RIDEREIHIN :F
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll