Quote (UGsamu @ 25 Sep 2012 22:10)
jeap.. valitettavast saipa tulee putoo ku lehmän häntä :/ hope not mut ei loppupeleis tol joukkueel pitkälle pötkitä
älä oo niin varma. pleijareihin ainaki jos muita ei kiinnosta pelata koska saipaa kiinnostaa. taito on yks osa mutta tarvii muutaki jos meinaa pärjätä
This post was edited by Rzi on Sep 25 2012 01:11pm