d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tiistain Sm Liika Bet > Bit
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 24 2012 05:41am
mun blues 20fg vs sun kalpa 30fg
mun hpk 20fg vs sun pelicans 30fg
mun saipa 20fg vs sun jokerit 30fg
mun lukko 20fg vs sun kärpät 50fg
mun jyp 20fg vs sun tappara 20fg
mun hifk 20fg vs sun ässät 20fg

mun saipa-jokerit pelissä 7-25 maalia, sun 0-6 ja yli 25, mun 20fg vs sun 40fg

ei upfrontteja mihinkää suuntaa, bettaan vaa niide kans ketä luotan senverra että maksaa jos häviää
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 24 2012 05:57am
Quote (do_NaUKI @ 24 Sep 2012 14:41)
mun blues 20fg vs sun kalpa 30fg
mun hpk 20fg vs sun pelicans 30fg
mun saipa 20fg vs sun jokerit 30fg
mun lukko 20fg vs sun kärpät 50fg
mun jyp 20fg vs sun tappara 20fg
mun hifk 20fg vs sun ässät 20fg

mun saipa-jokerit pelissä 7-25 maalia, sun 0-6 ja yli 25, mun 20fg vs sun 40fg

ei upfrontteja mihinkää suuntaa, bettaan vaa niide kans ketä luotan senverra että maksaa jos häviää


Pistä pinkulle pm, varmasti ottaa jokase vedo vastaa ja maksaa mikäli häviää 8D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 24 2012 06:30am
sun 2m igg ja mun 2,5m igg

saipa jokerit?
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Sep 24 2012 07:50am
saipa-jokerit, mulla maalit 0-7 ja sulla loput. 20 fg vs 20 fg
laita tänne tai pm, jos kiinnostaa
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Sep 24 2012 09:32am
Quote (soppamies @ Sep 24 2012 01:57pm)
Pistä pinkulle pm, varmasti ottaa jokase vedo vastaa ja maksaa mikäli häviää 8D


oon aina ollu rehti vedonlyönnissä <_< useimmiten ei oo tarvinnu maksaa ku oon voittanu...
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 24 2012 09:34am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 24 Sep 2012 18:32)
oon aina ollu rehti vedonlyönnissä  <_< useimmiten ei oo tarvinnu maksaa ku oon voittanu...


No sitähä mä tossa sanoinkii ^^ "Pistä pinkulle pm, varmasti ottaa jokase vedo vastaa ja maksaa mikäli häviää"
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Sep 24 2012 09:51am
pistin monivetoo parilkybäl tohon kiekkoraundiin
ilmasta rahaa tulos
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 24 2012 12:07pm
Quote (UGsamu @ Sep 24 2012 02:30pm)
sun 2m igg ja mun 2,5m igg

saipa jokerit?


en pääse vieläkää d3 ni ei.

Quote (GreenGold @ Sep 24 2012 03:50pm)
saipa-jokerit, mulla maalit 0-7 ja sulla loput. 20 fg vs 20 fg
laita tänne tai pm, jos kiinnostaa


sulla 0-6 ni käy.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 24 2012 01:46pm
7-25 maalia :D::D:D:DDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 24 2012 01:52pm
Quote (UGsamu @ 24 Sep 2012 14:30)
sun 2m igg ja mun 2,5m igg

saipa jokerit?


mut sähän oot welcheri
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll