d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi > Oon Sotinu Paljon
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 21 2012 11:31am
se on rankkaa.

mitä kuuluu?

itsehän odottelen tässä kyytiä ja juon kaliaa.

kalia on hyvää.

tää on koffia.

uus hassu pakkaus 24 päkillä.

ootteko huomannu?

mitä?

biisi:

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 21 2012 11:51am
huhuh mikä sigi
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 21 2012 11:52am
Quote (OjjiLol @ Sep 21 2012 08:51pm)
huhuh mikä sigi


tykkääkkö

sen teki se sukkamuna en tiä kuka nykyään.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 21 2012 01:11pm
Hajoa
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 21 2012 01:23pm
Quote (CeePee @ 21 Sep 2012 22:11)
Hajoa


this
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 21 2012 03:58pm
Quote (CeePee @ Sep 21 2012 10:11pm)
Hajoa


Quote (Affii @ Sep 21 2012 10:23pm)
this


vähäse vain

mutta en paljoa.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 21 2012 04:54pm
On siellä hyvääki, ikävä mukesi safkoi vs toho palmian skeidaa mitä koulus imuroin, te varmaa veljeille spadejen kans näillä nurki :3

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 22 2012 12:53am
Quote (Ankeli @ Sep 22 2012 01:54am)
On siellä hyvääki, ikävä mukesi safkoi vs toho palmian skeidaa mitä koulus imuroin, te varmaa veljeille spadejen kans näillä nurki :3


joo kyllä ne on alkanu kokkailla.

kyllä ne jotaki pystyy tehä mut hernekeitto esimerkiks on aina ihan vettä! :angry:
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 22 2012 11:27am
Missä päin sodit?

This post was edited by Swash on Sep 22 2012 11:27am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 22 2012 12:24pm
Quote (Swash @ Sep 22 2012 08:27pm)
Missä päin sodit?


vekaralla!
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll