Quote (Ankeli @ Sep 22 2012 01:54am)
On siellä hyvääki, ikävä mukesi safkoi vs toho palmian skeidaa mitä koulus imuroin, te varmaa veljeille spadejen kans näillä nurki :3
joo kyllä ne on alkanu kokkailla.
kyllä ne jotaki pystyy tehä mut hernekeitto esimerkiks on aina ihan vettä!