d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Sm-liiga
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 09:49am
mitä joukketta fanitatte?

tähän topicciin kaikkea sm-liigasta

ootteko tehny pitkävetoo tälle kierroksel ?
itellä tällaset setit
saipa blues X
ilves kalpa 1

15.58 näyttää kertoimeks ja 10€ panoksella mennään
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 20 2012 09:52am
jyp.

5 bettiä tälle illalle
50e saipa pelissä yli 4,5 maalia
20e saipapelissä yli 5,5 maalia
5e saipapelissä yli 6,5 maalia
ja 20e saipan voitolle
5e betti kalpa häviöö yhellä maalilla

saa nähä menikö rahat hukkaa :D

This post was edited by do_NaUKI on Sep 20 2012 09:52am
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Sep 20 2012 11:35am
Valtteri Filppula kyhää ainaki sata maalii.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 20 2012 01:38pm
pitää seurata tiukemmin nyt ku apuja on tulossa lähes joka seuralle. mikko koivu sano aikasemmin tänään, et punnitsee vaihtoehtoja keskieuroopan (varmaan sveitsi) ja suomen välillä.
kovia pelejä tulossa kyl. hieno juttu, et ipa voitti tänään. antaa raipelle / viitakoskelle vähän lisää työrauhaa. saipalta kyllä mahalasku tänään. paikkoja oli vaikka muille jakaa, mutta paska viimeistely.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 20 2012 01:49pm
Quote (Wondrous @ Sep 20 2012 05:35pm)
Valtteri Filppula kyhää ainaki sata maalii.


*Brofist*
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 02:00pm
BLEK IN MAI HAART
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2012 12:08pm
ILVES <3 Pitää sm-liigaa seurata koska änäri ei sit alkanu :(
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2012 12:10pm
Quote (CallOfJaws @ Sep 22 2012 06:08pm)
ILVES <3 Pitää sm-liigaa seurata koska änäri ei sit alkanu :(


Ikävä kyllä :cry:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 22 2012 12:21pm
kyllähän tuota liigaa ja mestistä tulee seurattua melko tarkasti
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 22 2012 12:24pm
Quote (EasyCoolWin @ 22 Sep 2012 21:10)
Ikävä kyllä :cry:


Quote (Pomppeli @ 22 Sep 2012 21:21)
kyllähän tuota liigaa ja mestistä tulee seurattua melko tarkasti


säästytte detroitin rämpimiseltä
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll