d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sm Liiga Bet > Pikku Bet
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 20 2012 06:24am
mun saipa sun blues
mun 20fg vs sun 20fg

mun ilves sun kalpa
mun 20fg vs sun 40fg

ei upfrontteja kumpaankaa suuntaan.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 06:49am
sun saipa 10m igg mun blues 10m igg?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 06:50am
Quote (UGsamu @ Sep 20 2012 03:49pm)
sun saipa 10m igg mun blues 10m igg?


joku luotettava medddaa ofc
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 20 2012 06:54am
en ota noin isoa+én voi sanoo varmaks millon pääsen koneelle missä on d3 asennettuna. miljoonan igg käy, jos sulle käy että maksuaikaa on about viikko, oma kone huollossa ollu 3 päivää ja ei aavistustakaa millo se tulee sieltä.

EDIT: SIIS SOFTIN VAI HC KULTAA? JA EUROPE?

This post was edited by do_NaUKI on Sep 20 2012 06:55am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 20 2012 07:46am
Quote (UGsamu @ Sep 20 2012 12:50pm)
joku luotettava medddaa ofc


ja vie sun igg, myy ne fgks ja maksaa velkas.

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 20 2012 07:46am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 20 2012 09:06am
kukaa ei vissii halua bettiä
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Sep 20 2012 09:36am
mun ilves sun kalpa
mun 20fg vs sun 40fg

minä voin ottaa tämän
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 20 2012 09:59am
Quote (Skirmish @ 20 Sep 2012 17:36)
mun ilves sun kalpa
mun 20fg vs sun 40fg

minä voin ottaa tämän


2-0 ilveksel ^^
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 20 2012 10:00am
Quote (Skirmish @ Sep 20 2012 05:36pm)
mun ilves sun kalpa
mun 20fg vs sun 40fg

minä voin ottaa tämän


myöhästä ku peli alko jo vaikka kyl houkuttelis mut oon reilu =)
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 20 2012 10:09am
Quote (do_NaUKI @ 20 Sep 2012 18:00)
myöhästä ku peli alko jo vaikka kyl houkuttelis mut oon reilu =)


enne pelin alkuahan tuo tuliki ;D
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll